Warning: A non-numeric value encountered in /home/topicser/prilsys.bg/wp-content/plugins/logo-slider/logo-slider.php on line 276
X

счетоводен софтуер – COTA

 

 

 

 

Модулът на EJ System “COTA – Счетоводство” е разработен за управление на счетоводната дейност на фирмата. Реализирани са функционалности, с които значително се намалява както времето за обработване на първичните документи, така и възможностите за допускане на технически и счетоводни грешки. Цялостна обработка и контрол на дневниците по ДДС. Проверка на валиден ДДС номер и автоматично попълване на данни на контрагенти регистрирани по ДДС с натискане на един бутон. Предлага многообразие от стандартни и специализирани справки. ГФО. Възможност за импорт на документи и банкови извлечения от външни програми. Основен координиращ и интегриращ модул в комплекса.

Технологични характеристики

 

  • Многофирмена поддръжка.
  • Едновременна работа на няколко оператора.
  • Възможност за въвеждане на оперативни данни без използването на “мишка”.
  • Ергономични екранни форми на потребителския интерфейс.
  • Подробна контекстна помощна документация.
  • Собствен визуализатор на справки и отчети.
  • Възможност за генериране на различни формати за изход на справките.
  • Работа в мрежа.
  • Работа с различни операционни системи – всички версии на Windows, Linux Ubuntu.
  • Системата може да работи в “облачни” структури.
  • Изградена е сериозна защита на данните от неоторизиран достъп.
  • Отдалечена поддръжка.
  • Собствена система за управление на базата от данни.
  • “COTA – Счетоводство” е изграден с програмната среда ArmSBuilder.

 

Кратко описание на основните функционални възможности
на модул “COTA – Счетоводство”

 

Настройки

Настройване сметки от сметкоплана

  • Описание на структурата на фирмените обекти.
  • Готов (браншови* и типови*) сметкоплан.
  • Развитие (персонализиране) на сметкоплана.
  • Готова структура от настроени типови папки за работа с документи.
  • Редактиране и настройване на потребителски папки за документи.
  • Многоразмерни номенклатури – системно зададени.
  • Възможност за изграждане на потребителски номенклатури.
  • Задаване на начални салда (синтетични и аналитични) при първоначална настройка за работа с фирма.

Работа с документи

  • Осчетоводяване и сторниране и на МО към документи.
  • Разосчетоводяване на документи и изтриването им.
  • Копиране на типови документи и контировки (шаблони).
  • Автоматизирани счетоводни операции.
  • Приключвателни вериги.
  • Контрол в реално време на въвежданите документи – по номер, по контрагенти, по функционалности.
  • Автоматично генериране на протоколи по ВОП.
  • Следене и работа с задълженията от и към контрагенти в реално време.
  • Печат на първични счетоводни документи.
  • Съхраняване на електронни изображения на всички фирмени документи.
  • Възможност за онлайн проверка на ДДС и VAT номер.
  • Изготвяне и поддържане на електронни счетоводни фирмени досиета.
  • Масови операции с документи.*
  • Категоризиране на разходи – бюджетиране.*

Внасяне на документи в папка “Доставчици”

Индекс на документите по контрагенти

 

Справки и отчети

Справки

Оборотна ведомост за м. май

Графики на оборотите за периода януари – април

  • Пълна документална осигуреност на подаването на дневниците по ДДС:

✓   дневник на покупки;

✓   дневник на продажби;

✓   справка декларация по ДДС;

✓   VIES декларация;

✓   електронно подаване на данните;

✓   времева справка за подаваната в НАП информация по ДДС.

  • Оборотна ведомост – опростена, структурирана и по оператори.
  • Главна книга.
  • Аналитични счетоводни справки:

✓   хронологични справки по дебита и кредита на сметките;

✓   журнал по дебита и журнал по кредита на сметките;

✓   генериране на партиди по избрани аналитични признаци (пълна и обобщена);

✓   статистически справки по сметки.

  • Статистически счетоводни справки.*
  • Данъчно облагане.*
  • Изпращане на електронни документи и справки до контрагенти.*
  • Основни годишни отчети – Баланс, ОПР, Отчет за паричния поток.*
  • Годишен финансов отчет.*

 

Електронни документи

  • Възможност за изграждане на множества от документи с различни по тип и формат характеристики.
  • Може да се изграждат обобщени отчети на базата на съхранените електронни документи по предварително генерирани структури.
  • Възможност за изпращане по електронен път защитени (криптирани) документи.

Справка – декларация по ДДС за м. 4 – 3

 

Системна поддръжка и контрол

Импорт на данни от банки

  • UX настройки на потребителския интерфейс.
  • Собствени поддържащи програми за инсталиране, преглеждане на защитена електронна поща.
  • Импорт на оперативни данни от електронни носители от банки и външни програмни системи.
  • Импорт на документи от  стандартен системен файл.
  • Механизми за “заключване” на работата с документи след приключен период по ДДС.
  • Генериране на база за следваща година и синхронизация на данните между годините.

 

Системни функционалности

  • Добавяне на потребители.
  • Права на достъп с пароли.
  • Работа в мрежа.
  • Работа с много фирми.
  • Едновременна работа на няколко оператора.
  • Автоматично архивиране на данните.
  • Защита на данните от неоторизиран достъп.
  • Локализиране на данните на локални и облачни структури.
  • Мениджърски контрол на работния счетоводен процес.
  • Ергономични екранни форми на потребителския интерфейс.
  • Собствен визуализатор на справки и отчети.
  • Възможност за генериране на различни формати за изход на справките.
  • Работа с различни операционни системи.
  • Собствена система за управление на базата от данни
  • Отдалечена поддръжка.
  • Подробна контекстна помощна информация.
  • Работа с функционални клавиши.
  • Възможност за въвеждане на оперативни данни без използването на “мишка”.
  • Интегрираност в реално време с данните от другите модули на системата.
  • Възможност за онлайн зареждане на валутни курсове.*

Работа с много фирми

Контекстна документация

 

 

 

*Функционалности, които са в процес на разработка